22 Nisan 2017 Cumartesi

İNANIN HAYAT MUTSUZ OLMAK İÇİN ÇOK KISA

Herkese merhaba ☺yeni bir yayınla karşınızdayım bugün.Sizlerin mutluluk sebeplerinizi, en mutlu olduğunuz anları merak ediyorum, nelerin sizleri mutlu ettiğini.Benim için bahar ayı başlı başına mutluluk sebebi etrafta açan rengarenk çiçekler doğanın yeniden canlanmasına tanıklık etmek çok mutlu ediyor beni bunun dışında dostlarımla beraber keyifli kahve sohbetleri, yeni yerler keşfedip buralarda fotoğraf çekmek, bir kitapçıda kitaplara dokunarak her birini hissederek incelemek, yeni dikilen bir menekşenin çiçek açmaya çalışmasını izlemek her gün heyecanla suyunu verip büyümesini izlemek, ailece yenilen akşam yemekleri, klasikleşen pazar gezmelerimiz, otobüs yolculukları, birilerinin yüzündeki tebessümün sebebi olmak, hediyeleşmek, ince düşünülerek yapılan her şey mutlu ediyor beni.Şimdi diyeceksiniz ne kadar klişe şeyler ama etrafımızda tüm bunların farkında olmayan sürekli mutsuz olarak hayatına devam eden ve en kötüsü bunun sebebini bilmeyen ve sanki normal olan oymuş gibi davranan o kadar çok insan var ki tabi ki mutluluk göreceli bir kavramdır kimilerine alınan bir çiçek söylenen bir söz yeterli olduğu gibi kimilerine de dünyaları da alsan başaramazsın mutlu etmeyi ama inanın hayat mutsuz olmak için çok kısa kızdığımız kırıldığımız insanlar elbette olur  benimde oluyor olmuyor değil fakat önemli olan tüm bunlar için yaşama olan inancımızı yitirmemek iyi insanlarında olduğunu unutmamak hayat ancak bu şekilde çekilir bir hal alır.Şimdi gelelim sizlere siz nelerden keyif alırsınız? mutlu olmanız için neler gereklidir hayatınızda? cevaplarsanız sevinirim 😊 Yüzünüzdeki tebessümün hiç azalmadığı mutluluk peşinizi bıraksa da inatla sizin bırakmadığınız ve sevgiyle geçen bir hayatınız olması dileğiyle KENDİNİZE İYİ DAVRANIN 💗


17 yorum:

  1. Sadecek kendimize değil çevremizede böyle davranalım 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki haklısınız kisiye göre degissede katılıyorum size

      Sil
  2. Aslinda en kucuk seyler, en buyuk mutluluk kaynagimiz olabilir. :) Blogunuzun ismi cok ilgimi cekti. Bu arada Deep sayesinde geldim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle küçük şeylerden büyük mutluluklar çıkarabilirsek ne mutlu bize :) ne iyi yaptınız da geldiniz hoşgeldiniz bu arada

      Sil
  3. nasıl güzel bir yazı olmuş.. içime dokundu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ne mutlu bana o zaman :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evvala samimiyet 😊

      Sil
  5. Ben hayatı anlık yaşayanlardanım anlık mutluda mutsuzda olduğum zamanlar vardır. Mutsuz olduğumu fark edince sahip olduklarımı kendime hatırlatır çabuk toparlarım mutlu olmak çok güzel ama bence mutsuz olmaktanda korkmamak gerek biz istersek geçici bir durum çünkü:)
    Deep'in yazısıyla sizi bulmuş takip etmiş oldum banada beklerim sevgiler :)

    http://yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim geldiğiniz icin 😊 kesinlikle bende siz gibiyim kendimi elimde olanlarla motive edip yola devam edenlerden 😊 sevgiler bendenn 😊

      Sil
  6. Çok doğru bir yazı canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim mutluluğun bol olsun :)

      Sil
  7. Merhabalarrrrr...Sevgili Deepton'un BLOGLARDAN SEÇMELER paylaşımından ziyaretinize geldim.G+ ekledim.Blogun hayırlı,bol yazılı,yorumlu ve uzun olsun.Birkaç eklemeyle mesela sosyal ağlar,yazılarım vs...daha geniş kapsamlı olabilirsin,naçizane belirtmek istedim.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilerinizi dikkate alacağım teşekkürler 😊

      Sil
  8. Mutluluk güler yüz, hoş bir sohbet, samimiyet bence. Bazen de sebepsiz mutlu olurum. Hoş geldin. Deeptone'da gördüm bloğunu. Uzun yıllar yazman dileğiyle. Ben de hikaye ve yazılar paylaşıyorum. Beklerim. http://deryadadamla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz umarim dediginiz gibi uzun yıllar yazarim hemen geliyorum sizede

      Sil
  9. Bu aralar gəzmələr və bir də qəhvə çox xoşbəxt edir məni :) Əslində özümüzü xoşbəxt hiss edəcəyimiz o qədər səbəb var ki ətrafımızda.Çox gözəl bir yazı olmuş.Qələminizə sağlıq.

    YanıtlaSil