18 Nisan 2017 Salı

ANI DÜKKANIMA HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ

Herkese merhaba  ben Her Çocuk Ayrı Bir Dünya blogunun sahibiyim.Orada mesleki anlamda paylaşımlar yapıyorum sizlerle çocuklardan bahsediyoruz bolca  fakat kendime ait yeni kişisel bir blog  daha açmaya karar verdim kendimi anlatmak istedim size  sevdiğim kitaplardan bahsedip sizlere fikir vermek gezdiğim bir yerden bahsedip sizinde gitmenize vesile olmak veya sevdiğim bir yemekten bahsedip onu tatmanızı sağlamak   bundan dolayı adı ANI DÜKKANI oldu.Burada benim hayatıma dair olayları benim fikirlerimi göreceksiniz edindiğim yeni bilgileri sizinle paylaşacağım ama genellikle hayata dair paylaşımlar bulacaksınız yaşamın içinden yani eğitimci yönümün ağır bastığı diğer blogtan tanışıyoruz zaten ama burası benim hayatıma yönelik izlenimlere varacağınız yeni bir blog olacak okuyan destek veren takip eden herkese teşekkürler ☺

9 yorum:

  1. Ben geldim bile canmmm :) hayrli olsun güzel paylasimlarini bekliyoruz 💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım hoşgeldinn :)

      Sil
  2. Hemeeenn koştum geldim canimm:) Hayırlı olsun yeni blogun. Baş belanım artikiinn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm teşekkür ederimm 😊 ne mutlu bana senin gibi bi baş belası 😘😘😘

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Canimm cok tesekkür ederim cansın senn 😊

      Sil
  4. Yeni bloqunuz xeyirli-uğurlu və davamlı olsun, inşallah.

    YanıtlaSil